gokväll

hejhej :)
nu sitter jag och kollar på lets dance. Inte så superkul. Men helt okej. Åt aasgod middag för ett tag sen. biff o bea o klyftpotatis. mumma ;)
Var som sagt ute och red idag. gick helt okej. Inte superbra, men inte dåligt. Fram och bakdelsvändingar övade jag på idag. Va aslänge sen sist. Men det gick bra. Sen gjorde jag lite mindre volter i galoppen. Helt okej då oxå. Och sen lite skänkelvikning. Det gick sådäär. red ca 40 min. Så är nöjd. :)
Har haft det kul med sara idag och igår. Myxkt skratt och andra saker. :)
Nej, hade iigetligen ingen blogglust. Men ha det bra

funderar på att beställa den här bilden som affish och hänga upp i mitt rum. Vad tycker NI om de?
Och nu är min vecka med Madicken slut. Har verkligen varit kul i stallet varje dag hela veckan. Kan inte lovet vara lääängre?
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0