Gårdagens stallkväll

hejhej!
Tänkte slänga in en snabbt inlägg om gårdagskvällen. Slutade skolan vid 14:15 så satt i forum o bloggade lite. Sen tog jag och Alice bussen till stallet. Hästara typ glodde aaasmkt på oss när vi kom. haha xD fett läskigt. Vi mockade och snackade som vanligt. sen fixade vi hästarna. Och etfersom finaste Thure är halt så red jag själv. Tog en myyyyysig barbacka ritt bort förbi Nora och sen tillbaka. Och utanför Nora stod 2 tjejer som gick i min parallellklass fårn 4-6. Så vi snackade lite och bestämade att vi skulle rida ut tillsammans någon dag snart. kul :) Jag red iaf vidare sen. Madicken var pigg och busig som vanligt. Väldigt tittig. stannade lite här och där o kollade lite men gick sedan vidare utan så stora problem. Bara på ett ställe där det är 2 lader man går i mellan blev hon typ asrädd o kastade sig bakat o sen ville hon inte gå framåt. Men efter en kort diskution kom vi förbi. Hon reste sig lite där så höll på att ramla av eftersom jag inte hade sadel hehe xD Påvägen tillbax va hon superduktig <3 sen tog jag lite galopp på volten medans Alice fotade. bockande ponny säger jag bara haha xD Men det va härligt. Sen skulle jag skritta av o då skulle jag sitta i damsadel. fast glev av o ramla på rumpan haha xD Madicken kolla askonstigt på mig då ;) O madde, glömde skriva de i boken ;) Men iaf en superduper mysig kväll tillsammans med hästarna och Alice. Kanske har sagt det förr, men jag och Alice har bestämt att vi ska ha påskritt under lovet. Om Thure är bra såklart. Då ska vi ha gfjädrar i manen ochMatsäck med oss. o så ska vi stanna och fika någonstanns. O morot åt hästarna såklart. Kommer bli asmysigt. Längtar asmycket.
och här är 3 bilder från igår:


Jag och Madicken. bjuder på fula miner ;) FOTO: Alice <3

och så Alcie och Thure. Foto: jag. Bilderna är tagna från finaste Alice blogg
Kram från mig <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0