gårdagens 2 ridpass

Velam: Valde Bonus. Vi hade typ balansträning kan man säga. red lätt i valstakt i nästan 1 timme. Snacka om att jag va trött. Efter typ 2 minuter hade jag mjölksyra i benen ^^ Men vi va bara 5 stycken så det va skönt. Och lollo red igen i min grupp :) Sen hade ridlärarn ställt upp ett litet kryss på spåret som vi rullade över i några varv åt varje håll. Det va bara 3 som ville hoppa så fick hoppa mycket. Sjukt duktig va bonus. Känndes som om jag skulle kunna hoppas ashögt utan problem haha xD Synd att vi hoppade såå lågt.. :/ Men det va ju faktiskt balansträning. Jaja, när jag satt av skakade mina ben bokstavligt. va så jävla trött! O sen skulle jag lixom iväg till nästa häst
Madicken: Red lite senare än vanligt så hade gått om tid på mig innan. Fixade Madicken fiin haha xD Regnet öste ner men det tänkte jag inte på när jag red. Dessto blötare efter bara haha xD Visade iaf först hur bra mina galoppfattningar har blivit. Sjukt fina blev ALLA! <3 Sen började vi jobba mer i galoppen. asså ställa o fixa o sånt. Blev lite avbrott här och där men ändå superduktig. Och sen lite skänkelvikning. Först va hon lite stel och lyssnade inte på skänklarna men efter några gånger gick det super :) <3 O sen va typ lektionen slut. Kunde knappt gå in från volten till stallet.. va så himla trött i benen.. Haha måste sett roligt ut ;) Sjuuuuuukt mycket träningsverk idag!

Nu ska jag snart dra mig mot bussen och möta upp Alice. Ut till stallet och rida vår sjukt efterlänktade påskritt. Kommer bli sååå mysigt <3 Vädret ät sådär. Mulet men inget regn. Ha en bra dag för det har jag!
Kram!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0