Frågooooor

Hårfärg: blond
Är du kär i någon: nje
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej, kanske i stallet isf
Tänker du på självmord: neje!
Dricker du alkohol: såklart inte
Använder du droger: jag är inte heöt pantad
Röker du:  verkligen inte!
Vilket shampoo använder du: venne vad det heter 

Vilken parfym använder du: nån dom luktar gott
Vad är du rädd för: att någon närstående ska gå bort
Gillar du att tvätta: inte direkt
Gillar du Berg-och-Dalbana: älskar!

SENASTE..
Film du hyrde: lääänge sen
Film du köpte: venne
Låten du lyssnade på: vet inte de heller
Låten du hade på hjärnan: jag vill bo i en svamp annars får jag kramp SVAMP!
Personen du ringde: pappa
Tv program du tittade på: let´s dance
Personen du tänkte på: ingen spec

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: aa 
Gråtit över en flicka: ja
Ljugit för någon: ja..
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: haha ne

ANTAL..

Gånger du varit kär: några
Gånger ditt hjärta brustit: några ggr
Hjärtan brustit på grund av dig: venne
Tjejer du kysst: inga
Gånger ditt namn varit med i tidningen: några gånger 
Ärr du har på kroppen: några stycken

SENASTE..

Bok du läste: venne  
Personen du fick mail av: mamma 
Personen du fick brev av: tandläkaren ^^
Personen du fick sms av: Sara
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: mat
Vad har du gjort idag: varit i skolan och ridigt 
Var det kul: rida va kul :)
Hur tidigt stiger du upp: när det är skola typ halv sju
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra idag: sooova
Är du seriös: om jag känner för det
Vad är du allergisk mot: häst, mjäl, mjölk, ägg (elr inte riktigt allergisk typ )
Var har du ont: ingenstanns just nu
Använder du hårspray: jaa
Kan du stå på händer: aa
justin bieber eller svenska rapparen sofijah karlsson?: ingen 
facebook eller bilddagboken (bdb): facebook
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: nja

Är du glad nu: inte så
Var du glad igår: verkligen inte
Känner du nån som jobbar på sjukhus: typ 
Vad dansar du till:  inget
Stockholm är:  fint
Göteborg är: konstigt..
Kan du sjunga: alla kan väl?!
Mer värt än guld: hsätarna, familjen osv
Spaghetti eller makaroner: båda
Ett land jag helst vill besöka: grekland, sydafrika
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0