första april

hejhej!
Har inte kommit på nåt bra aprilskämt att lura er med så ni slipper bli lurade av mig ;) haha xD Men hoppas ni blir lurade av någon annan. ni kan ju alltid slänga in en kommentar om ni bli lurade. Alltså berätta hur osv. Om det är några som gör det så väljer jag ut den roligaste, skriver skämtet i ett inlägg o den lurade får en länk :) Haha veet, har tråk men jaja.
Idag händer typ inget. ska plugga idag oxå. Hemkunskap, spanska och fysik är det som gäller. Sen om mamma hinner så ska jag o hon åka till Hööks en sväng. har lite saker jag behöver: Ridstrumpor (har ju bara 10 st typ haha xD), nya ridbyxor. Mina som jag använder mest är nästan hål i. Någon som vet några bra/sköna? isf släng in en kommentar vad dom heter! och sen behöver jag nya ridskor. Asså inte att rida i, utan att ha i stallet lixom. Mina är ju såå små. får ont i tårna av dom haha xD
Ja, det var väl det jag hade och säga för tillfället. Uppdaterar er senare

från google
Puss
?

Kommentarer
Postat av: Madde

sv; Du får gärna följa med om du vill! Skulle vara sjukt snäällt ^^

Startlistorna är inte klara, men jag messar eller nått om tider & så :D puss!

2012-04-01 @ 18:26:21
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0