Denna måndagen

hejhej!
hade igentligen inte tänkt blogga men statestiken är grym idag så därför är jag snäll och släger in ett nlägg till er :)
va i skolan 8-16. Lång men rolig dag. På hemkunskapen gjorde vi potatisgratäng och snitzel (stavning?) och sen rulltårta med grädde. supergott ;) Så bhövde nt äta så mkt middag idag. idrotten va fett flummig. vikarie så alla va fett oseriösa. rätt chill. Sen kom jag hem vid halv 5. Kollade lite olika saker på datorn och åt sen middag vid 6 nånting. Sen pluggade jag nån timme innan jag kollade på tv vid 8. så helt okej kväll oxå :) ska strax fixa i ordning mig för att sova. Behöver mycket sömn. och just det, har tagit lite bilder med nya luren. Nu när det är lite bättre kamera. Men när jag skulle lägga in dom i datorn så kom jag på att man måste ladda ner Itone först. Och det har jag såklart inte hunnit ^^ Men så fort jag gjort det får ni nya bilder. :)
Nej nu måste jag gå!
Hare bra:)

sålänge får ni den här igen
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0