bad update

hejsan!
Uppdateringen är seeeg. MEN det är ju sååååå fint väder så kan nt bara sitta inne vid datorn! Så idag har jag varit ute en hel del. Fixat min cykel så jag kan börja cykla till skolan, cyklat enhjuling. Är fett grym! :) Och sen hjälpte jag mamma o pappa att göra lite nytta i trädgården. Nu har vi just grillat för första gången igår. Korvar blev det :) Annars händer inte så mkt.

åhhh längtar sååå mkt till sommaren. MEEEN kommer sakna fiiiinaste Madicken som kommer vara i Skåne hela sommaren. Men jag har bestämt att jag ska ta tåget ner gågon gång under lovet. haha xD Hoppas Madde tillåter de bara ;)

Igår efter lunch i skolan blev jag asdeppig. Mådde fett dåligt o typ hatade mitt liv lite. Venne riktigt varför. Men sen när jag kom till stallet blev jag mycket piggare och gladare <3 Hästarna stod o solade i hagen i det underbara vädret. Red i bara en långärmad t-shirt :) Dressyr på volten. Gjorde tempoväxlingar och övergångar. Gick helt okej. Inte super. Madicken va pigg. Men ändå nööjd :) Sjukkkt sugen på att hoppa nu. Funderar på att göra det snart typ. Går ju så bra nu när Madde hoppar.

Idag va det förresten blåbärshoppnig på velam. Va lite smått sugen på att va med i början av veckan när man skulle anmäla sig. Men gjorde inte det den här gången. Och för er som inte vet så kan jag ju berätta att jag aldrig frivilligt ställt upp i en tävling. Har bara tävlat lite på ridläger. Skulle va kul att se hur det är o så. Är bara sjuuukt rädd för att glömma bort banan osv osv... Men nästa gång ska jag ta mig i kragen och va med! :D
Nej nu ska jag gå och tjocka med godis och sånt. Hare bra :) <3
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Just det! Om du vill hoppa någon dag den här veckan så kan du ju messa eller nått, tänkte om du vill att jag följer med och bygger hinder osv ;)

Aja, messa i alla fall - kan typ alla dagar, spelar ingen roll om de e mina dagar lr inte :D <3



Sen tycker jag att du borde tagit med dig Madicken till blåbärshoppningen ^^ Hon skulle blivit jätteglad dåå ju! :D <3

2012-04-29 @ 21:45:13
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0