annandag påsk

Hejsan!
har inte hunnit uppdatera er innan. Men idag gick jag upp vid halv 9. Sen åkte jag till stallet o hämtade upp Sara på vägen. Fixade lite o sen hoppade jag med Madicken. Hade först lite bommar och sen 2 små kryss. Världens bästa ponni stannade bara 2 gånger på hela ridpasset! :)) Sen när jag hade bra flyt på kryssen la jag upp ett hinder till ett räcke och hoppade det 2 gånger. Första gången blev jag lite efter i språnget för jag trodde hon skulle stanna. Men andra gången gick det super :) Så nöjde mig där. Red ca 35 minuter eftersom jag hoppade. Madicken hade sjukt bra bjudning, var pigg och glad. Och som Madde säger, hopphäst nästa ;) Och du Madde, måste verkligen säga att du har gjort ett strålande bra jobb med hoppningen! Har inte hoppat Madicken på ett tag och det är verkligen stor skillnad :) Superfin hest <3

bild från igår ;)
Sen gick jag o Sara hem till henne. Är en ganska bra bit. tog väl typ 40 min och vi gick rätt fort. Men skönt att röra på sig lite :) Så resten av dagen spenderade jag hos sara. Hade superkul nästan hela tiden haha xD
Har fått bilderna från igår av morbror min. Han tog ca 300 bilder så lägger upp några här sen samt bilder fårn tävlingen i fredags :) <3
Kram från mig
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag veet, hon har blivit sjukt duktig :D Hon ska bli hopphäst istället ^^ <3

2012-04-10 @ 17:55:05
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0