amen jag lever!!


hejhej!
va ett tag sen nu! men tråk med inlägg som "idag har jag vart i skolan..." haha xD
men iaf, vanlig vecka. red på velam i tisdags :) hade Bounus o vi hade deressyr o övade på att få hästarna mjuuka :) gick rätt bra faktiskt!
i onsdags va jag hos madicken o red en stund på ridbanan. övade inte på så mkt. kände mest på henne. fiin häst :) mamma va med för att foa, men hon glömde kameran hemma -.- så hon tog några bilder med sin iphone :) visar er 1 av dom :)

sötis <3

igår va de skola som vanligt. sen hem o plugga o sen till stallet för att kolla nör mamma red. naajs :) haha vart i stallet 5 dagar i rad den här veckan ;)
idag vare ganska chill dag i skolan :) vi jobbade inte så mkt på biologin o fick sluta 20 minuter tidigare. jag gick hem o lämna väskan o sen tog jag bussen till stallet för att rida madicken :) <3 det gick jättebra :) skulle igentligen rida ut men det fick bli på banan istället.
har haft en mysig fredagskväll framför idol o nu sitter jag o chattar me lite föölk :)
imon blir de att gå upp 7 för att åka o kolla när lollo rider haha xD hon börjar nio!! ^^ sara frågade om vi kunde göra nåt men måste pluuuuuugga! :( har 6 prov "att se fram imot" haha xD
nu ska jag stänga av datorn så hare bra! :D <3

?

Kommentarer
Postat av: Sara :D

Guud vad söt hästen va :D <3

2011-09-17 @ 08:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0