Förkyld :(


godorgon på er!
är blivit jätteförkyld :( ont i halsen, ont i hövet, snorig, o hängig :( inte kul! jag ju springa tjejmilen på imon... känns inge vidare :/ men tänkte pallra mig till sklan snart ändå. så knäpp som jag e ;) vi har inga vanliga lektioner idag. vi har temadag. så chill :) ikväll ska jag hämta ut min nummerlapp på stadion o sen ska jag bara va hemma o chilla :) myys <3 det är ju faktiskt fredag!
igår vare skola som vanligt. inte så kul. sen igårkväll hängde jag me mamma när hon red. det va kul :) fast hästarna i en hage rymde hahaha xD <3
n uska jag strax knalla till skolan
kram
jossan

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0