varning för låååångt inlägg ;)

hejhej :)

lite om i tisdags: aa, det va vanlig skoldag. ganska chill faktiskt :) sen så åkte jag o red på velam. fick välja häst sist så det blev kakao. jag är fööör lång för henne, men det gick faktiskt ganska bra ändå :) det va lixom andra gången jag red henne :) gillar nt henne så mkt thih ;) sen åkte jag direkt till Madicken. käkade middag i bilen xD hade lektion för åsa. och det gick sjuuuuukt bra! :D Madicken gick såååå himla fint <3 i slutet när jag skrittade av så blev hon rädd för nåt så hon kastade sig åt sidan. så jag typ hängde på sidan av henne o va aaaasnära att ramla av ;) men jag kunde hålla mig kvar ;) fick bara lite ont i tummen, men de är nästan borta nu :)

igår vare oxå vanlig dag i skolan. åkte direkt till madicken efter skolan. red en stund på volten o det gick sådär.. väldigt tittig på grund av blåsten :/ alice som jag red med ramlade av thure. men det gick nog ganska bra :)

nu sitter jag i skoaln med elli o väntar på att engelskan ska börja. har haft muntligt kemiprov för ett tag sen. det gick braa :) efter skolan idag ska jag typ bara va hemma o chilla. kanske hänger me mamma till stallet o kollar när hon rider. det beror på om jag orkar o om jag hinner göra läxan innan :) 

imon äre skola o sen så åker jag till sara :) rider nt madicken imon. så därför kollae jag på sara som rider o sen så sover jag hos henne :) ska bli gryyymt ku asså :) <3 
och det är bara idag och imon kvar innan höstlovet! o sen efter lovet äre prao i 2 veckor så ingen skola på 3 veckor :))) sååååå najs :D

aa, nu blev det här ett lååånt inlägg. hoppas nån pallar läsa de iaf. 
här är en bild från maddes blogg ( http://madiccen.blogg.se ) hoppas det va okej att jag tog bilden :)  

sötnosen <3
kram jossan

?

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv; hahah, tack ^^ din med!

Du får gärna hänga med på tävlingen om du vill, fast jag tror inte det kommer gå så bra för mig xd <3

2011-10-28 @ 09:38:42
URL: http://madiccen.blogg.se/
Postat av: Sara

Gud vad söt! :) <3

2011-10-29 @ 16:33:57
Postat av: Sabina

Supersöt häst :)

2011-10-30 @ 19:01:44
URL: http://www.valpen.tk
Postat av: sara

Vilken fin häst!

2011-10-31 @ 12:37:29
URL: http://www.svt.se/15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0