Onsdag igen

hejhej!
ja, onsdag idag igen. haha xD gick till skolan idag. Mådde bättre igår eftermiddag så jag red äen på velam igår :D men nu så är jag sjukt snorig o trött :/ menmen. fick sluta tidigare i skolan idag :) fast inte så mkt. aja, skit samma. klockan 5 har jag utveklingssamtal i skolan o sen kör mamma mig till Madicken så rider jag en snabbis. tänkte ta o rida barbacka faktiskt <3 o så tänkte jag fråga om mamma vill fota medans jag rider :) så kanske kommer bilder sen :D
Igår red jag som sagt på velam. Hade Bonus o vi hade dressyr. Gick såådär :/ men mot slutet var han fin hest <3
jaja, ska sluta babbla nu.
Kram på er :*

idag åker bästa sanna till Spanien. kommer inte träffa henne på 5 veckor typ :( kommer sakna dig nåt enormt SANNA! <3 love u :*
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0