nu är jag hemma igen!

hejhej!
som sagt, nu är jag hemma igen efter en underbar kryssning :)  har haft det naaajs :) o tjockat mig med godis, läsk o sjukt mkt mat ;/ haha xD men verkligen en lyckad kryssning :) spelade även bort 110 (mobba mig nt) kronor på sånna där dumma beroendeframkallade atomater :( hahahha xD förra året vann jag massor men i år förlorade jag mkt :/ men skit samma ;)
just nu sitter jag iaf och skajpar med sara. fast vi är inte så sociala haha xD men hon ville attjag skulle blogga lite så... ;) vi 2 kanske skulle hitta på nåt imorgon kväll/ på onsdag. men det tar vi sen ;)
nu ska jag sätta mig och svara på frågorna på frågestunden!
ses <3

skitful bild men bjuder ;)

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0