Inget pluggande den här helgen! :)


hejhej :)

ja, inget pluggande denna helg! sååååå himla skönt att inte behöva sitta o tänka på skolan hela tiden! :)
igår var jag med mamma o moster i stan och shoppade. köpte 3 tröjor, 2 linnen, 1 halsduk och 1 par jeans :) orkar inte lägga upp bilder ^^ sen så hade hela familjen en mysig kväll tillsammans <3 haha xD
idag händer inte så mkt. har städat mitt rum lite, kollat bloggar o så. jag o mamma tänkte baka lite bullar i eftermiddag. kul :) vi gjorde även en efterrätt igår, den blev supergod <3
okej, jag skriver om tråkiga saker, nästan aldrig nya bilder, header som är väldigt gammal osv osv. asså jag ska ta nya bilder, göra en ny header, ändra designen o allt nån gång när jag har tid! så håll ut! :)
ha en bra söndag / JOSSAN

hahaha, en häst i velam som alltid har tungan ute ;)

årets skolfoto :/
?

Kommentarer
Postat av: Louise :D

Så himla fin du blev på skolfotot! :D <3

2011-10-17 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0