har man tråkigt så har man ;)

Lovar du att vara ärlig? aa

Du heter: Josefine

Smeknamn: Josse/Jossan
Beroende av: va i stallet, prata, kompisar, hårsnoddar ;)
Vad får du oftast komplimanger för?: ingenting för jag är så ful... :/
Hur imponerar man på dig?: venne

Brukar du skratta för dig själv?: aa haha xD

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Måste plugga nu, hörs <3
Var bor du?: på jorden

Trivs du där?:  adå ;)

Äger du några converse: jupp, ett par vita

Vad har du för mobil operatör: telenor

Är du allergisk mot något: aa fast bara liiite

Hur svarar du i mobilen: hallå?!

Vem ringde du senast?:  Mamma

Vad sa den du senast pratade i telefon med?: Jag kommer 11

Antal timmar sömn inatt: 9 typ :)

Brukar du komma i tid: alltid :D

När mår du bra: när jag är i stallet

När blev du fotad senast: venne

Hur känner du dig nu: lite stressad

Vad saknar du: Några kompisar, åka utomlands <3

Hade du en bra kväll igår:  ojaa

Favorit dryck på morgonen: smoothie :)

Rakar du benen: ibland

Är du blyg?: nopp

Sysslar du med någon idrott: Ridning

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaa

Har du spytt offentligt: neje

Är du bortskämd: inte så farligt :)

Vad gör du i morgon: typ skola, plugga

Vad längtar du till?: Vintern!!! :D

Har du bra vänner: jupp

Vad använder du för shampoo?: nåt från frisören

Hur gammal är du: 14

Gröna eller röda äpplen: gröna haha xD

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sara <3

 

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0