gråmulen lördag

tjenare alla :)
idag är det än sån där tråkig gråmulen lördag. det känns att det är höst. idag gick jag iaf upp vid 10. käkade frukost o gjorde tårta. sen så åkte jag o mamma till hööks för att köpa en vinteroverall som man rider i och ett par vinterridskor. Köpte en asmysig overall men hittade inga sköna skor. men de gör nt så mkt nu :)
om ett par timmar kommer lite släkt hit för att fira min mamma som fyllde år igår. det va därför vi gjorde tårta :) kommer bli najs :)
igår vare vanlig skoldag. sen visare till stallet o rida madicken. red ut med Blenda på Thure en liten runda o det va skiiitmörkt o läskigt :O sen så red vi öven lite på volten. o när jag kom hem fixade ag o mamma myskväll med brasa o ljus o sånt till pappsen. Han fick även bakelse o pressenter :D
nu ska jag inte snacka så mkt till. det va bara en som kommenterade förra inlägget på förbättringar så det lär ju inte hända så mkt :/
men skit samma
hare bra ;)

årets skolfoto. jag blev bläääääää :/
/jossan
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0