uppdatering


chaa ;)
idag så gick jag upp vid halv 8 för att åka med lollo till stallet och kolla när hon red. hon hade sega Fabbe ;) men det gick skitbra iaf :) sen så har jag o mamma bakat en chokladmousse tårta till imon då vi ska ha födelsedagsmiddag för mamma som fyller år i veckan ;) gillar inte chokladmousse men det är ju mamma som fyller år och får välja :D jaja tänte att ni va såååå intreserade ;) annars så ska jag inte göra så mlkt idag. elr inte vad jag vet nu iaf xD
igår så va det ju 11/11-11 som alla nog vet. hann inte blogga igår så skriver om det nu. jag va först på praon o så hela dagen. låg inne hos min favvohund i lite mer än 1 timme o gosade med den <3 mysigt värre. sen så tog jag bussen med bleda till madicken o så red vi på volten tillsamman ;) fast hon red ju thure såklart ;) madicken va stel o så i början men sen gick det bra. red inte så länge för jag höll på att förfrysa mina fingrar :S sen så hade jag en mysig kväll framför idol. det va fett bra att andré åkte ut tycker jag haha xD
jaja nu fick ni lite uppdatering vad som händer i mitt liv.
//jossan

asså jag veeet det e tråk med bara gamla bilder, men jag hinner ju aldrig fota nya nu för tiden!!!! :(
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0