trött idag ;)

tjenare ;)
trött har jag varit idag. va i globen till 11 typ o sen skjutsade vi alice en bit hem till henne o sen hem så somnade nt fören 1 typ :/ så seeg dag. men ändå, måndagar är braa dag i skolan :) 8:10 till 16:00. nu har jag gjort klart själva lovikavantarna, nu ska jag bara göra tummarna o dekorera dom lite :) hoppas på ett högt betyg på do :D annar hände typ inget kul att berätta. har suttit o pluggat hela kvällen till engelskaprovet imon. kan allt nu typ :D jaja ni bryr er säkert jääätemkt ;)
just nu


kan ju ta o berätta lite om gårdagen oxå ;) sara kom till mig i lördagskväll o vi hade gryyymt kul hela kvällen <3 love u <3 vi bakade även lussebullar sen så sov hon hos mig. hade klockan på 7:15 i går så vi skulle hinna fixa oss o så. o vid halv 9 åkte vi till globen :) kollade på hoppningen till ca halv 1 o hade det grymt :) va även i anexet på mässan o köpte tumvantar fast med lillfingret för sig som man kan rida i till mig o ett par åt mamma, o så ett par tunna vanliga ridstrumpor o ett par jättetjocka varma ridstrumpor :) tänkte köpa nåt till madicken oxå, men hittade inge bra. :/
sen åkte jag o sara t-bana o buss hem. fast först sprang vi runt o va helt förvirrade o visste nt va t-banan stationen va så till slut ringde vi mamma som försöka hjälpa oss ^^ väl hemma åt vi o sen bakade vi pepparkakor. sen åkte sara hem (elr nt hem, men åkte från mig) o jag fortsatte baka ett tag. o sen hämtade jag upp alice o vi åkte till globen igen. va där från 5 till 11. hih ;) grym kväll kan man säga. va sjukt kul att kolla på shownummrerna o så.

sjukt coolt att STÅ på hästarna o HOPPA! :) <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0