tidsfördriv

Senaste
Låt du hörde: fire to the rain - adele
Film du såg: det va lände sen
Mat du åt: spagetthi o köttfärssås
Kram: lollo
Puss: mammi
Känslan:tröööött + uttråkad
Resa: birka paradise
Glädje: idag
Dröm: venne
Person du träffade: mamma o pappa
Personen du pratade i telefon med: sofia
Personen du fick sms av: sara <3
Gången du var utomhus: i förmiddags
Gången hela din familj åt middag tillsammans: haha det häner tyvärr sällan då alla typ hela tiden e på tävlingar o sånt :/ men förra helgen tror jag ;)
Saken du köpte: tuggummi

Allmänt
Ska bli skoj: riiida ;)
Ska inte bli skoj att: ta rätt på min tvätt  
Sparar till: ridstövlar som kostar 3800...
Pålägg som gäller: beror på brödet men typ smör o ost  
Önskar att jag var bättre på: att inte säga onödiga saker ;)
Dagens dryck: mjölk
Vad saknar du: sara <3
Tre band/artister: venne
Vad har du gjort idag: vart i stallet, chillat, haft tråk o bakat tårta
Brukar du svära mycket: sometimes
Hur tidigt stiger du upp: om det e skola så typ halv 7 o på helgerna typ 9-10 om jag nt ska iväg någonstanns
Vad ska du göra ikväll:  typ äta god mat, chilla o kolla på tv
Hur många timmar sover du per natt: lagom ;)
Vem är snyggast i världen: jag såklart?! DREV ;)
Vad är det för veckodag: lördag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: förra? asså om man nt räknar med i sommras utan den innan så va det att lära känna väldens bästa lollo typ ;) <3  
Favoritplagg i garderoben just nu:  venne, gillar nt mina kläder :(
Längd: 165,5 cm
Vikt: det som vågen visar
Byter gärna garderob med: elli <3 
Byxa eller kjol: tihts o linne*
Senast utlästa bok: nån i skolan
Mitt rum kan beskrivas som: för litet

/jossan
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0