såhär på förmiddagen

10 FAVORITER

Färg:  ljusblå
Mat: tacos, lasange
Musik: det på radion typ
Film: i taket lyser stjärnorna
Sport: ridning
Årstid: sommar och vinter
Veckodag: fredag
Destination: där det är varmt
Glassmak: hallonsorbet
Tid på dygnet: hhaha venne

Ljud: radio, pappa, tv
Nagellack: inget
Tid: 09:17
Omgivning: huset
Irritationsobjekt: hostar hela tiden


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nee
Brutit mot lagen: asså ne
Blivit arresterad: neeej
Badat naken: aa när jag va liten ;)
Varit med på TV: haha aa
Kysst någon du inte känner: nopp

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: sara mamma o elli typ <3
Du tycker om: min familj o mina vänner
Du inte gillar: vissa

2 VAL
Kaffe eller te: kaffe om jag måste välja, hatar te
Vår eller höst: vår
1 ÖNSKAN
fred på denna jord
9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött o uttråkad
Smak: venne
Kläder: Mjukiskläder
Bakgrund: på mobilen: en bild på madicken <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0