prao prao prao

hejhej :)
är mindre glad över att bloggen inte har uppdaterats. har haft fullt upp med annat. men just nu har jag iaf tid att skriva ett långt inlägg! o föresten vill jag bara säga tack för att statestiken inte sjunker bara för att jag är borta några dagar :D
som ni säkert vet så har jag prao just nu. praoar på hunddagis :) det e sådär :S trodde det skulle vara roligare. det vi får göra är att gå ut o gå med massor av hundar typ 3 timmar per dag. sen typ mysa o kela med dom :) det är lite långtråkigt men men. min favorithund heter iaf lucky <3 hih supersöt!
i tisdags red jag på velam som vanligt. hade Bonus den här gången :) han va steel men ändå braa :) har nt så mkt att säga om den lektionen. o i onsdags efter praon åkte jag till madicken o red henne. hon va piiiiigg hest ;) ville inte alls jobba utan bara springa ;) haha xD
nu ska jag typ hitta på nåt kul. så ha det så bra ;) haha xD
här är 3 bilder till från när madde tävlade på madicken :)



<3 bilderna är tagna av http://alicesfoton.webblogg.se hoppas det va ok att jag lånade dina fina bilder ;)
/jossan
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0