PLUGGA!!!


heej :)
det ända som finns i min hjärna är JOSSE PLUGGA!! :( har försökt att lära mig 90 stycken engelskaglosor nu ikväll men inga har bankat sig in ihjärnan :( har prov nästa vecka. är sjuuuuukt trött på precis allt just nu. skulle bara kunna lägga mig o sova i flera dagar så kanske allt blir normalt sen. eller?...
jaja sorry för lite depp inlägg nu då. kan ju ta o berätta om ridningen igår istället :)
som jag skrev i går så red jag på velam. hade bonus för tredje gången i rad :) o vi hoppade studs. först gick det katastrof men sen gick det suuuper :) var bara jättetrött i benen efter. menmen. åkte iaf till madicken sen o fixade i ordning henne. o sen red jag dressyrlektion för åsa. madicken var seeeeg. haha xD så la på spöt några ggr o då fick hon nog o sparka bakut o bockade några gånger ^^ men jag satt kvar. + att dom hade satt upp speglar på hinderboden som tydligen var jääääätteläskiga. haha snutte ;) <3 men förutom det så kick det faktiskt super :)
imon blir det skola som vanligt. sen kanske jag hänger med mamma när hon rider o om jag vill får jag rida i hennes grupp imon för hennes kompis e sjuk. :) men vi får se. har en del att plugga :/
hs det bra
jossan

jag e normal
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0