om dagen då

hejhej
idag så är det skola som vanligt på förmiddagen. sen så ska vi till wasamuseet med klassen på eftermiddagen. blir väl sådääär :/ har vart där måånga ggr redan. skeppet ser lixom lika dant ut varje gång såå... haha xD sen åker jag hem fort, äter mellis o byter om till stallkläder. sen bussen till velam :) har antagligen hoppning där :) naajs :D sen kommer mamma o hämtar o vi åker direkt till madicken. jag äter middag i bilen ^^ mockar o fixar o sen dressyrlektion för bästa åsa :) kommer bli en gryyym kväll kan jag lova o en trött jossan efter 2 timmar på hästryggen ;)  
ha det bra nu :)

madde o madicken får stå för bilden :) fiinisar <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0