mycket stall den här veckan!

hej ;)
vill börja med att säga att jag varit i stallet tisdag,onsdag,torsdag och idag. där av inte så mkt uppdatering här på bloggen tyvärr. men jag tänkte ta och berätta lite om dagarna den här veckan då:
tisdag: va som sagt hemma hela dagen och tog det lugnt. skönt att bata chilla en dag :) sen på kvällen red jag som vanligt på velam. hade jackpot och vi hade dressyr :) det gick sådäär :/ men bra mot slutet iaf. sen lite senare på kvällen kom sara o hon sov över hos mig. vi hade det naajs :)
onsdag: vaknade med sara vid min sida. (ingen misstolk) tog det chill på förmiddagen o så. sen så åkte jag till Madicken o hon åkte hem. Red madicken på volten, ett dressyrpass :) gick skit i början, men efter ett tag gick hon riktigt fint :) <3
torsdag: började dagen med extra dressyrträning på velam med lollo. hade Tuva, som jag hade i sommras på lägret. gick helt okej. inte supernöjd :/ sen åkte jag hem o fixade mig i ordning o åt. o på eftermiddagen bowlade jag, henke o pappa :) jag kom självklart sist haha xD men det var kul ändå. sen på kvällen åkte jag med mamma o kollade när hon red. hon har verkligen blivit bättre!
fredag: idag så gick jag upp vid halv 10. hade chill morgon o så. vid halv 1 var jag hos madicken igen :) fodrade alla hästarna i hagen o medans dom åt så mockade jag madickens box nogrannt o skurade lite på väggarna. tvättade även rent krubban :) sen kom blenda o vi hämtade hästarna o red. vi red ut och jag red barbacka :) supermysig skritt tur <3 tog med mig kameran för att fota hästarna lite, men så knäpp som jag är så glömde jag att jag hade kameran me -.- så inga nya foton :( nu ikväll har jag bara vart hemma och ätit o så. just nu kollar på idol :)
imorn: ska jag med madde på tävling :) hon tävlar dressyr på madicken imon :) blir sjukt kul att kolla o hjälpa henne :) <3 hon kommer o hämtar vid 7 ^^ berättar mer om de när jag vet hur det gick.

nu tycker jag att alla ska önska madde ett stort lycka till imorn på tävlingen!
kram jossan <3

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0