lyckad dag :)

hej hej :)
är nu hemma efter en hel dag i stallet. vart hos madicken strax efter 7 i morse ^^ jag o madde ryktade o knoppade henne o sen lasta in i transporten o iväg på tävling :) pallar nt berätta allt som hände, men madde red dressyrprogrammet sjuuukt bra! bara nån enstaka miss. o vet ni vad?! hon vann!!! stort grattis till dig madde! :) <3 har varit en superkul dag o jag hoppas jag får föja med nån mer gång ;)
nu ska jag o min familj åka nånstanns. haha xD kommer nt ihåg vare va men skit samma
ha en bra lördagkväll! :) <3

madde o madicken med fin rosett o ett pristäcke <3
om det är någon som vill se fler bilder från dagen så kan ni kommentera. jag kan lägga ut fler isf :) <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0