lite kort om dagen :)

hejhej ;)
ja idag gick jag upp vid halv 10. åt frukost o chillade. sen vid 12 åkte jag till frissan o klippte mig + färgade underhåret :) blev braa ;) sen så va jag hemma en stund o åt o sånt. efter de åkte jag en sväng till forum med mamma. köpte en vit stickad tröja bara. va nt på shoppinghumör idag. kanske va för att det va så mkt folk. sen har jag haft en mysig kväll med familjen. ätit gott o firat min o mammas namsdag med tårta haha xD o tjockat mig med gooodis :) nu sitter jag iaf o skajpar med sara. det va hon som ville att jag skulle blogga så vrf nt? :) ska strax stänga av datorn o sova. för imon måste jag plugga :( med tanke på´att jag inte gjort det på 3 veckopr så har jag ju en del att göra. bland annat måste jag sticka en hel lovikavante imon. hur ska jag hinna?! :/ bäst att man är utvilad.
men ha en bra kväll/natt så bloggar jag kanske imon om ni har tur ;)

saknar dig sjuuuukt mkt älskade sara! <3 men vi des iaf nästa helg i glooooben :D <3
/jossan
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0