1 månad till julafton!

hej alla :)
1 månad till julafton idag! helt sjukt ju. blev ju faktiskt lite stressad, man måste köpa julklappar, julpynta, baka julgodis, köpa julgran, hitta nåt snyggt att ha på sig osv osv ;) så det blir en held del att göra denna månad kan man ju lungt säga. men inget blir bättre när man stressar så ska ta det lungt :) men lite konstigt att det inte är en enda snöflinga ute! det är ju snart jul o det som brukar börja snöa i slutet på oktober ibland. längtar faktiskt till snön! :)
idag vare segt i skolan. satt o skrev antäckningar i typ 2 timmar på fysiken. inte kul. sen ikväll har jag typ bara suttit o pluggat engelska. o det va nån som undra varför jag plugga så mkt hela tiden, o framförallt engelska. o då säger jag bara: jag vill ha ett högt och bra betyg så jag kan göra det jag vill i framtiden. och engelska har jag svårt för så lägger ner mycket tid på de helt enkelt.
jaja nu ska jag plugga vidare
ha en bra kväll <3


?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0