rubrik här

tjenare!
idag är det en vanlig onsdag. gillar inte skolan på onsdagar. såå seeeg. men vi har hade slöjd, so, svenska, biologi, matte o klassråd. slutade klockan 3.
just nu sitter jag o väntar på att jag ska ha gitarrlektion. fast den börjar halv haha xD har skit ont i huvudet o är supertrött. :( pappa tycker typ att jag ska gå o kolla upp de eftersom jag ofta är trött...

ridningen igår gick suuuperbra :) en av mina bästa lektioner någonsin! hade inte charlie men chili :) vi hade dressyr o hon gick sååå himla bra :) gillar hästar med"ch" i början haha xD det är när det går så bra man bara vill fortsätta rida! :D
ska försöka hitta på nåt kul här
kram
nån gång snarast ska jag ta massor med nya bilder hade jag tänkt :)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0