svar på tal


jag brukar visa bilder på honom, men inte när jag rider. det är för att mina kompisar brukar inte så ofta hänga med till stallet o fota eftersom dom inte gillar hästar... därför har ja bara några bilder som jag redan visat. och vad gör det att du brukar rida honom? jag brukar oxå göra de. alla som vill får gilla honom. roligt för dig att du har honom som foderhäst då. :) du kan ju inte säga att det är din häst. det är ridskolans häst.
stå för din kommentar och skriv namn nästa gång!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0