sarisen

hejhej!
nu har jag just ätit frukost. vaknade för typ 30 minuter sen. så tog sovmorgon :) om typ 1 timme tar jag bussen till sara! ;) <3 det va typ 100 år sen vi sågs. igentligen var det tänkt att jag skulle till stallet som vanlit men sen så frågade mamma om jag skulle me till forum en sväng o då så skulle jag de. fast sen så frågade sara om vi kunde göra nåt o när hon äntligen inte har 100 andra saker att göra så passar man ju på ;) ska sova hos henne så det blir inge mer bloggning idag. måste skynda mig nu för innan jag går måste jag plugga lite matte. vi har prov!
kram

söis sara <3
?

Kommentarer
Postat av: sara

haha det var kul att ha dig här :D <3

2011-05-29 @ 15:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0