rubrik?!

tjeeenare :)
nu är det lite varmare ute! typ 13 grader. igår va det typ 2 grader bara. skönt med värme!
just nu sitter jag vid min lilla dator o gör inte så mkt. ska plugga när jag skrivit klart det här. engelskaglosot tills imorgon. annars händer mer idag.
idag på dan va jag i skolan som vanligt o vi hade vikarie på 3 saker idag. asså det är jättemånga sjuka nu. typ förkylda. asså sjiiit vad mina inlägg är trågiga! bara samma sak hela tiden.
o inga nya bilder än...
asså på lördag har jag planerat sen jättelänge att jag ska med lollo till stallet som vanligt o sen va kvar o kolla eftersom det är tävling. det är alltid kul att kolla på tävlingar :) men så kommer mamma o säger att jag måste klippa mig då. då kan jag inte göra nåt av de jag tänkt! ååå blir togig på mamma.

NU TYCKER JAG ATT ALLA SOM LÄSER DETTA BORDE GÅ IN PÅ DEN ÄR BLOGGEN: http://byelli.blogg.se

lööv ya! <3
?

Kommentarer
Postat av: Elinore

sööötis! :) <3 älskar dig också! <3

2011-05-05 @ 18:07:20
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0