nu är ja tillbaka!

hejhej!
som jag sa så bloggade jag inte igår. men kan ju ändå ta o berätta lite om gårdagen ;)
vanlig skoldag till lunch. sen hade vi fotbollstunering med dom andra sjuorna i skolan. jag va superbra bänkvärmare ^^ haha xD spelade inget. efter skolan åke jag hem o chillade o sen på kvällen sprang jag vårruset med min moster :) det va suuuuperkul o det gick jättebra :D mamma hann inte till start eftersom hennes möte på jobbet drog ut på tiden. men vi klarade oss ändå. kom hem runt halv 10 o duschade o sen gick jag o la mig. :)

om idag dåra:
ganska vanlig torsdag idag! ;) vi fick en ny kille i klassen idag. fast jag snackade inte me han. 2 lektioner va inställda så fick sluta 13.15 :) superskönt. cyklade hem o chillade. vid halv 4 kom pappa hem med mig eftersom jag skulle vaccinera mig igen. det gick bra. :) fast kanske kommer få feber igen ;( o så mutade jag pappa med att vi skulle köpa mjukglass eftersom jag hade varit så duktig som tagit spruta^^ så då fick jag en glass oxå :) hihi ;) ska strax äta middag tror jag. 
bloggar mer senare eller imorgon ;)
kram
dagens



stolt
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0