nolife.se

Senaste....

- Film du såg? i taket lyser stjärnorna

- Bok du läste? innan jag dör

- Person du ringde? mamma

- Som du fick SMS av? lollo

- Dryck du drack? bubbelvatten

- Facebook-kommentar du gillade? kommer inte igåg

- Djur du såg IRL? rådjur

- Måltid du åt? middag

- Person du bråkade med? mamma

- Släkting du träffade? moster

- Ord du sa? nej

- Komplimang du fick? vet inte

- Grej du köpte? venne

- Affär du var på? vet inte!

- Låt du hörde? vet inte

- Spel du spelade? tetris

- Tv-program du såg? så ska det låta

- Blogg du besökte? ellis :)

- Grej du tappade bort? min nycklar (som är hittade)

- Kram du fick av? mamma

- Blomma du såg IRL? min kaktus

- Bloggkommentar du lämnade? på ellis blogg

- Hello Kitty-grej du såg? min pyjamas

- Grönsak du åt? paprika

- Frukt du åt? banan

- Ord du skrev på papper? josefine

- Bio du såg? hur många lingon finns det i världen

- Tandläkarbesök du gjorde? på påsklovet

- Ledig dag du hade? påsken

- Fråga du fick? en av mamma
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0