morsdag

hejhej!
har haft en asnajs helg med sara. vi har skrattat mycket som alltid :) igår när jag skulle till henne så skulle jag precis gå till bussen när jag kom på att jag kan ju faktiskt cykla. så jag tog cykeln istället. det är ca 2 mil till henne! så vi möttes halv vägs o så cyklade vi till sara. tog typ 1 timme o 20 minuter. sjukt jobbigt! ;) orkar inte skriva mer om de.
jag har typ allt emot mig nu känns de som!
mamma - vi är lite osams :/
skolan - har matteprov i veckan o fattar ingenting! :(
mig själv - har ont i huvudet
det va lite av de som är nu. men tyck inte synd om mig! <3
o just de det är mors dag idag. min mamma har inte fått nåt spec. lite bråk. haha xD så snäll är jag.

hon kan ju iaf få en fin bild haha xD
o just de, tänkte ta med kameran till sara men den fick inte plats i väskan.
ska duscha nu
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0