I love U <3

hejhej :)
haft en bra dag? själv har jag haft en kall dag. blää har frysit hela dan. :( hade ganska soft dag. va typ vikarie på nästan alla lektioner o det va bara 12 i klassen i skolan idag. alla va typ sjuka.
efter skolan va jag hemma ett tag chillade. sen drog jag till stallet för att rida :) fick CHARLIE! <3 vi hade en ny ridlärare som va jättebra :) hon förklarade på ett så bra sätt ;) fast ingen kommer aldrig bli lika bra som min förra :/ men näära lika bra haha xD det gick iaf bra ;) <3
nej nu ska jag sluta snacka strunt som ändå ingen bryr sig om.
kram

Charlie <3
jag MÅSTE ta massa nya bilder för mina inlägg är sååå tråkiga! :)
?

Kommentarer
Postat av: Elinore

bra att ridläraren verkade bradå :) <3 du får alltid charlie ;))haha!

2011-05-03 @ 19:46:38
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0