gårdagen

hejhej!
verkligen förlåt för sämst uppdatering! men jag har ett liv! ;)
gårdagen var en najs dag ;) va i stallet som vanligt o kollade på lollo när hon red. dom hoppade o hon hade jackpot :) efter de åkte jag hem o åt o fixade mig o sen åkte jag till elli. där va elli, jeanette o jenni. vi drog till glasan o mötte upp massor med folk vi 4 o emmy, thomos, gurra, simon, ebba O och oliver. alla badade förutom jag o elli. haha vi stog o fotade istället ;) tog exakt 246 bilder under dagen ;) efter vi badat cyklade jag, jenni, elli o jeanette till pizzerian o köte mat. o då körde oliver in i mig o jenni så vi ramlade så ar börjat få värsta lårkakan :/ men iaf, vi 4 drog hem till elli o käkade o kollade på film. barnhemmet. fast jag kollade inte så mkt... ;) vi tjockade oss med sjukt mkt chips o godis oxå haha ;) under filmen kom gurra, thomas o oliver hem till elli men dom fick inte komma in. dom satt ute i typ 40 min o väntade på oss. så vi gick ut med killarna när filmen var slut. gick till en lekpark o gunkade o flummade som vanligt ^^ sen skulle thomas o jeanette hem så dom stack o vi som va kvar gick till skogen o satt o snackade o hade det almänt najs :D bara lite kalt. o sen så gick vi alla hem typ vid halv 11. hemma kollade jag på röstningen på melodifestivalen. eric kom 3a för er som inte vet ;) 
bilder kommer i ett egent inlägg ;)
oj vad långt det blev  haha xD

ebba, jeanette o jenni
?

Kommentarer
Postat av: celine

Hej!

Just nu har jag Veckansblogg på min blogg så anmäl dig nu :)



http://celinek.blogg.se/2011/may/veckans-blogg.html

2011-05-15 @ 12:14:49
URL: http://celinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0