fredagen den 13:onde

hejhej!
japp idag är det otursdag. hoppas det inte händer nåt! haha xD det är iaf fredag! :) börjar klockan 9 idag med engelska. sen idrott, biologi, matte o spanska. så slutar jag kvart över 2. ganska chill. efter skolan ska jag hem o inte göra så mkt. eller kanske va med nån kompis?? sen ska jag ut o springa med mamma o moster oxå :) 
mamma tycker jag ska gå till skolsyster idag o snacka med henne eftersom jag hela tiden är trött o har ont i huvudet. kanske ska ta mod o göra de... om nån snäll vill hänga me. (för er som inte vet så är jag rädd för skolsyster....) 

gårdagen:
han inte skriva nåt igår. men på förmiddagen va vipå skolbio o såg "maria full of grace". den handlade om en tjej som blev knarkkurir eller vad det heter. det vajättehemskt o sorligt. sen åkte vi tebax till skolan o hade vanliga lektioner, so, spanska o engelska. efter skolan cyklade jag hem o chillade. pluggade lite spanska o halv sov lite vid datorn ;) sen åkte jag o mamma till gymmet o tränade lite. har lite träningsvärk idag :D det var väll typ det som hände igår ;)
nu ska jag strax cykla o möta elli o till skolan ;)
oj vilket långt inlägg det blev btw ;)
kram
?

Kommentarer
Postat av: Elinore

göra något efter skolan ? :) <3

fan att det är den 13:e jag kommer typ bryta armen elr nått sånt :/ <3

2011-05-13 @ 08:21:16
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0