dagen + igår

hejhej :)
berättar lite snabbt om igår:
inget av de jag platnerat hände igår haha xD vid lunch typ så smsade ebba från min gamla klass mig o frågade om vi kunde göra nåt. det va typ 5 månader sen vi sågs sist. så då kom hon hit. vi typ satt vid datorn, snackade, åkte till björknäs o lite allt möjligt ;)haha xD hade najs :) vi hoppade studsmatta så har lite bilder från de som ni kommer få se :)

idag är det månda igen... började 9:20 med livskunskap. sen svenska, idrott lunch o nu har vi låång rast. o sist är det bild :( tråk dag ju! sen ikäll händer inte så mkt. ska träna men annars bara va hemma.
bilder på mig o ebba från igår:





orkar inte lägga upp fler bilder
ses :)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0