börjar svara lite på frågestunden!

från emmy:
oki vi kör de här!:
har du ett landställe? var isåfall?
nej tyvärr inte :(
skostorlek? 39 typ
bh-storlek? 70 a elr b typ
prenumerar du på ngn tidning? aa kp :)
bästa kompis? elli o sara <3 (du känner nt sara)
vad tycker du om mig? :) du är en supersnäll o söt tjej :)
hihi hejdå <3
tack för frågorna emmy!
från elli!
1. Bästavänner?
du o sara :)
2. Bästa kill-kompisen? nån i klassen
3. Favoritfärgen? ljusblå o rosa
4. Gillar du min blogg ? såkklart ;)
5. Singel elr förhållande? det skulle väll inte va fel med ett förhållande
6. favoritsmak på chips? olw sourcream and onion
7. favoritsmak på tuggummi? typ extra elr nåt
8. vrf gav du din kondom till ebba? ;) för att jag inte behöver den nu
9. Mobil eller data ? dator
10. favoritkläder ? tights linne shorts typ
11. snyggaste killen i vår klass,om du måste välja? hemligt...
12. tror du vi dör imorgon? haha neej! ;)
pussen<3
tack för frågorna! :) puss <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0