bara för att jag har så tråkigt

Just nu....

- Hur mycket är klockan? 17:10

- Vad är det för väder ute? Soligt o vaaaaarmt!

- Vad har du för färg på dina strumpor? har inga på mig

- Är det morgon, dag, kväll eller natt? Eftermiddag

- Hur många personer befinner sig i ditt rum? Bara jag typ

- Lyssnar du på musik just nu och i såfall vad lyssnar du på? ingen musik just nu

- Hur långt är det till närmsta soptunna? 10 meter typ

- Finns det något i den soptunnan? inte vet jag 

- Vad har du för kläder på dig idag? tights, jeansshorts, linne, shorta

- Vad har du för frisyr idag? flätor som vanligt ^^ 

- Hur många antal besökare visar bloggstatistiken på just nu? 7 haha min statestik suuuger!

- Vilken kroppsdel stör du dig på mest just nu? Min mage o face :/

- Vilken person tänker du mest på? ingen?

- Är du orolig över något? kan man säga

- Är du trött? som fan

- Är du avslappnad? venne

- Vad har du för färg på naglarna? Normal

- Hör du något konstigt ljud? nee

- Har du din mobil mer än en meter ifrån dig? haha nej precis framför mig ;)

- Vad gör du förutom att svara på dessa onödiga frågor? chattar o väntar
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0