1 maj!

hejhej :)
idag är det första maj! det är bara 44 dagar kvar till skolavslutingen! sen är det SOMMARLOV! :) idag gick jag upp typ halv 10. sen har jag typ fixat mig i ordning o städat typ nästan hela huset. stolt haha :D så nu kommer mamma o pappa bli glada när dom kommer hem. idag/eftermidda vet jag inte riktigt vad jag ska göra. jag kanske åker en sväng med mamma till den nya hästbutiken på värmdö o kolla på en tröja. o sen kanske jag ska träna lite på gymmet oxå. jag får se ;) o så kanske jag tänkte fota lite ute oxå. hihi ;) många kanske.
hare bra så bloggar jag mer senare om jag har tid
kram :)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0