Svar på frågestunden :)

fick bara några frågor av sötaste elli men här är svaren:

1. Söt eller snygg? söt
2. Kåt eller våt? haha inget xD
3. Blå eller grön? blå
4. Jag eller du? du :)
5. Favoritlåt just nu? vet inte riktigt! men gillar några av låtarna i melodifestivalen :)
6. Favoritblogg? alla jag läser :D (som är typ 25 st!)
7. Bästavänner? dig, sara <333
8. Fb/bloggen eller skype? alla 3 :P
9. Skype eller msn?  skype!
10. Hur ska en perfekt kille va för dig? snäll, omtänksam, inte ljuga,söt,snygg
11. När du har tröttnat på din header, får jag göra en ny då? haah :P såååklart! du får göra det näär du vill :)
12. Cola eller fanta? fanta
13. Tidning eller bok? vet nt :)
14. Vill du ha större skåp i skolan? jaaaa :) dom är sååå j*vla små!
15. När ska du byta till överskåp? när mats e snäll o vill hjälpa mig med det som typ aldrig kommer hända :/
16. Älskar du mig? jaa som kompis såklart :) <33
17. Flätor eller tofs? flätor i skolan tofs när jag tränar
18. Sommar eller vinter? sommar ;P
19. Vår eller höst? vår
20. Snyggaste kändiskillen? vet inte
21. Godis eller chips? goooodis :)
22. Favoritgodis? bubbliz typ :) 
23. Favoritbok? vene :)
24. Favorittidning? kp
25. Lunch eller middag? middag
26. Singel eller förhållande? förhållande
27. Ska du köpa onepiece? kanske :)
28. Vilken färg isf? typ rosa med vita ränder elr typ blå med coolt rutmönster :) 
29. Sminkad eller osminkad? sminkad
30. Converse eller flip-flops? flip-flops :)
31. Forum eller Sickla? forum :)
32. Sova eller va vaken?  va vaken :)
Hoppas du blev glad för frågorna :) <3
pusss :*<3
tack för frågorna elli! :) här e ellis blogg: http://byelli.blogg.se
?

Kommentarer
Postat av: S-O-F-I-A

Tack! :D Oj, har hon? Coolt! XD

Länkningen till din blogg kommer upp när tävlingen är avlutad! :)



Kram!

2011-03-18 @ 19:11:36
URL: http://sofianilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0