studiedag!

hejhej!
idag har jag studiedag så jag är inte i skolan. :) jag gick upp vid halv 9. sen va jag hos doktorn o tog vaccin o fick svar på om jag va allergisk mot nåt. jag är allergisk mot HÄST!, mjöl, mjölk o ägg! :/ fast bara lite som tur e. kommer aldrig sluta rida i vilket fall :D har ont i armen nu efter sprutan oxå :( o så sa jag till mamma: nu när jag har varit så duktig o tagit spruta borde jag få godis. o när mamma hade varit o handlat lite kom hon hem met lite choklad åt mig! :D snällt va!? haha xD
men nu måste jag verkligen plugga till engelska provet.
bloggar mer när jag har tid.
kram jossan
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0