nyduschad :)

hejhej!
läget? för mig e det bra :) nyduschad som jag e :) fast jag hatar att duscha :( men man känner sig iaf ren efter. men det gick bra i skolan idag :) o efter skolan så tränade jag på gymmet som jag sa att jag skulle :D kommer ha träningsvärk imorgon ;) Nu ska jag typ bara koppa av o kolla å tv klockan 8. o käka cheezballz :D love it <3
imorgon ska jag inte till stallet :( jag ska till frissan i stället o klippa o färga året :) ska färga hela håret brunt så innan o efterbilder kommer komma sen :D
nu pallar jag inte skriva mer så ha det så bra :)

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0