ni får faktiskt bli bättre på att kommentera!

LÄS RUBRIKEN!
men imorgon ska jag till sara o sova där. sen på lördag ska jag kolla när hon tränar o sen ska hon sova hos mig till söndag. o på söndag kanske vi ska på bio.
kommer nog inte blogga under dom dagarna eftersom jag o sara har annat för oss :) kommer ta med kameran o fota när hon rider o kanske när hon gymatränar o på annat oxå :) så om det blir lite bra bilder lägger jag upp dom sen.
nu ska jag gå o kolla på tv. sees :)
Gillar:



//jossan <3

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0