im back! :D

nu är jag hemma efter en superbra vecka i fjällen :) det har varit asnice :P jag åkte snowboard o längdskidor :D fast i lördags när jag åkte snowboard köra jag rakt in i ett träd men hög fart (skratta nt :D) o gjorde illa höften. så den e typ blå nu o halva rumpan oxå :/ o så har jag lite ont :( men det går snart över :D hemresan idag tog lite mindre än 7 timmar o det va inte så segt som det brukar :D här kommer bilder från vår digitalkamera eftersom jesper nt va med oss i fjällen utan på simläger o hade med systemkameran:

ful

jag ovanför en dubbelsvart backe som heter chocken

chocken! asså den va så jävla läskig att åka ner för!



längdskidor

jag va bara tvungen att ta kort på hästarna :P <33

vi åt vofflor gjorda över öppen eld :D <33
puss jossan
?

Kommentarer
Postat av: Elinore

superfina bilder sötis :) <3 hihi <3 kraaam :DD <3

2011-03-07 @ 10:32:41
URL: http://byelli.blogg.se/
Postat av: anna dr

härlig resa :)såg kul ut <33

2011-03-08 @ 12:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0