fler frågor


Smeknamn: jossan, josse, falcon
Födelsedag: 9 augusti
Bor: hemligt
Arbete: skolan

FAVORIT…

Färg:
ljusblå o rosa :)
Plats: stallet o hemma
Fordon: något man kommer fram med :D
Film: i taket lyser stjärnorna
Djur: häst o marsvin :)
Affär: Gina Tricot o H&M typ
Serie: vene  
Skor: flip-flops :D

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Jaaa
Gnälla: Ja ibland
Skrika: om det behövs ;)
Sova: ja på natten :P
Drömma mardrömmar: Händer
Hata folk: nej
Lita på folk: Japp ;P

NÄR…

Åt du senast:
typ 3 timmar sen
Läste du en bok senast: i går
Var du på konsert senast: förra året
Köpte du något senast: i söndags
Svor du senast: inte så länge sen ;)
Sjöng du senast: nån timme sen
Klagade du senast: för 15 min sen

VEM…

Saknar du:
många! men mest sara <3
Gjorde dig riktigt glad senast: mamma :)
Fick du sms från senast: louise :D

HAR DU…

För många vänner:
Nej, man kan aldrig ha för många :)
Tvångstankar: nopp
Färgat håret: aa
Brutit några ben: om tår räknas så jaa
Några piercings: Hål i öronen
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja det har hänt!
Bra självförtroende: Nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Neej
Dumpat någon: Jaa
Blivit dumpad: Japp

HUR….

Går du:
normalt?!
Fördriver du tiden: skolan, pluggar, kompisar, tränar
Ofta diskar du: typ varje dag
Ofta städar du: mitt rum ganska ofta :D
Ofta träffar du din familj: varje dag typ
Mycket äter du: mycket! haha xD

ÄR DU..

Förstående:
Ja
Osäker: ibland
Blyg: haha xD neej
Smart: inte speciellt
Pratglad: om jag e! haha :D pratarhela tiden typ!

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0