SOMMARLOV! :)


hejhej!
nu är det äntligen sommarlov! :D avslutingen gick bra! blev lite långtråkigt att höra rektorns tal 2 gånger eftersom vi va med på 2 avslutningar. men det va kul att spela :)
idag ska jag bara va hemma, ta det lugnt och packa inför imorgon. Sara kommer hit på kvällen och ska sova här eftersom vi åker tillsammans imorgon. som jag sakt innan så kommer det inte vara någon uppdatering från efter det här inlägget till onsdaag/torsdag nästa vecka. :/ i sommar får ni räkna med att det inte blir så mkt bloggande. man är ju hällre ute o badar än inne vid datorn :)
en bild tagen av Nellie från avslutniongen


ha ett underbart sommarlov så ses vi senare! :) <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0