om lägret dåra :)


hejhej :)
va sjukt skönt att sova i sin egen säng inatt. gick upp vid halv 10. naaajs :) idag ska jag va med lollo ett tag. :)
om lägret dåra:
har haft det bäst! vi va 11 stycken tjejer och alla va skitsnälla. hade en häst som heter Elin hela veckan och henne har jag haft för 2 år sen när jag va där. helt awesome häst :) har gått upp vid halv 8 hela veckan och det har varit full rulle hela dagarna. ingen vila ;) vi red 2 gånger per dag :) hade lite otur med vädret vissa dagar. regnet bara öste ner! men vissa dagar va det fint. och igår va det uppvisning för föräldrarna. det gick bra :) fast det va inte så kul att säga hejdå till alla man lärt känna under veckan :/ <3 saknar alla redan. skulle kunna stanna hela sommaren :) igår hade vi också en rykttävling. vi hade 2 timmar på oss att göra hästarna fina innan föräldrarna kom. kom någonstanns i mitten men Elin blev riktigt fin tycker jag :) o juste, en dag hade vi en tävling. det va working equietion tävling :) man skulle typ rida mellan bommaroch runt tunnor o lite annat. först en gång så snyggt man kunde och sen 1 gång så snabbt man kunde. och jag kom 2:a!! :D heelt oväntat ska jag bara söga haha xD finns hur mycket som helst att berätta men jag tror inte så många är intresserade haha ;)
bilder från lägret:

Henry

jag och Elin <3

Saras häst Mia

smutsiga Grattis

Bilbo <3

haha bilbo igen :)

elin <3

elin <3

rosetten

jaaag

prisutdelning ;)
?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice att det va awesome Jossan! :D Nu åker jag iväg imorn ^^ du får hare bäst!! Kmr sakna dig <33

2011-06-25 @ 17:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0