nu är jag ledig!

hejhej!
om igår:
hann verkligen inte blogga igår eftersom jag hade fullt upp hela tiden. men jag kan ju ta o berätta like kort om gårdagen :) jag va i skolan som vanligt o slutade 5 över 2. ganska chill dag de. sen va jag hemma ett tag o sen så åkte jag till stallet. lollo va med :) jag valde 3 sist o valde då jackpot igen. den här gången red vi uuuut. :D vi red till ponnyhagen o lite i fårhagen. (inga får där en) där finns lite teränghinder som vi hoppade. han va liite busig o drog ner huvudet o bockade mååånga gånger oxå :) gulle ^^ fast jag ramlade inte av :) sen igårkväll va jag hemma o pluggade massor! pluggae matte. hade ju prov idag.

så om idag då:
skola som vanligt. hade som sagt matteprov idag. det gick bra :) annars hände inge kul.
sitter nu o chattar med sara. vi snackar om när vi ska till grönan :) haha xD
snart ska jag på studentfest typ. inte såå kul. o juste! nu har vi långledigt!!!! hela 5 dagar :) guuud så skönt! fast jag har absolut ingenting att göra dom här dagarna :/
ska gå o göra mig i ordning nu
kram

jackpot igen :)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0